torsdag 19 januari 2012

Vintern som aldrig började är lång ändå

Fastnade i vanlig ordning på en stol i köket, dagdrömmandes om ett varmare klimat. Åh,herregud vad jag längtar till sommaren, i alla fall till våren. Ja, jag skulle nöja mig med en trevlig vår.




Eller så ger någon mig bara en resa hit igen?










Det här med att dagdrömma kan vara farligt ibland. Jag skulle precis sätta mig och läsa igenom två kapitel språk. Och jag kände mig duktig som tänkte läsa lite istället för att kolla klart på de sista avsnittet i säsong två av min nya favoritserie. Men det var sen det hände, dagdrömmandet.
Jag skulle bara titta på några foton, ja och några foton blev ganska många och sen vet jag inte riktigt vart tiden försvann, men försvann gjorde den i alla fall.
Och kvar sitter jag med väldigt lite ork till att börja läsa de där två små kapitlen och funderar starkt på att kolla klart på den där serien ändå.




Föresten är inte First Aid Kit fantastiskt bra!?

1 kommentar:

  1. Jag vill också vara med på den bilden!!! Din kompis LINN

    SvaraRadera